رفتن به بالا

پایگاه خبری دزآفاق/ اخبار سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
  • کد خبر : 8115
  • مشاهده : 4 بازدید
  • اخبار دزفول
  • چاپ خبر : برگزاری هفته فرهنگی دزفول در تهران، در کمیسیون تخصصی شورا بررسی می‌شود/ برنامه‌های فرهنگی شهرداری باید شفاف باشد

رییس شورای اسلامی شهر دزفول در نشست رسمی این شورا با اشاره به بارندگی‌های بی سابقه روزهای اخیر در این شهر گفت: ثبت بیش از ۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی ۲ روز آورد آبی به مراتب بیشتر از ظرفیت شبکه دفع آب‌های سطحی داشت که این موضوع موجب آب گرفتگی‌های گسترده در دزفول شد. سیدباقر موسوی […]

رییس شورای اسلامی شهر دزفول در نشست رسمی این شورا با اشاره به بارندگی‌های بی سابقه روزهای اخیر در این شهر گفت: ثبت بیش از ۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی ۲ روز آورد آبی به مراتب بیشتر از ظرفیت شبکه دفع آب‌های سطحی داشت که این موضوع موجب آب گرفتگی‌های گسترده در دزفول شد.

سیدباقر موسوی فخر با تقدیر از حضور مسئولانه و جهادی تمام تیم‌های عملیاتی شهرستان برای کمک به مردم در بارندگی‌های شدید اخیر گفت: ۵۰۰ نفر از کارکنان و مدیران شهرداری دزفول مجاهدانه در میدان حضور داشتند که این تلاش ارزشمند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها به ویژه ناحیه مقاومت بسیج، تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش، آبفا، هلال احمر، پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری، گروه‌های مردمی و حتی خودرو سواران آفرود و اهالی و ساکنین مناطق آبگزفته در ایام بارندگی برای کمک به مردم، بیرون کشیدن خودروهای گرفتار از معابر دچار آب گرفتگی و همچنین تخلیه آب منازل با تمام توان وارد میدان شدند و نتیجه این همدلی بازگشت شهر به شرایط عادی در کمترین زمان ممکن با وجود حجم بی سابقه باران بود.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی هموطنز با محوریت دزفول گفت: این شورا نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای معرفی دزفول و معرفی ظرفیت‌های بی بدیل آن در سطح ملی موافق است ولی انتظار دارد تا این برنامه‌ها هدفمند و شفاف باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری دزفول برای برگزاری هفته فرهنگی دزفول در تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع ضروری است تا این مورد در کمیسیون فرهنگی به طور تخصصی بررسی و پس از بررسی ابعاد مختلف و دستاوردهای آن برای دزفول، در صحن علنی تصمیم گیری شود.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول با گرامیداشت هفته معلم گفت: معلمی یک شغل نیست بلکه مسوولیتی برای تربیت بشر است به همین دلیل گرامیداشت جایگاه معلم بر همه لازم است.

موسوی فخر در ابتدای این نشست با اشاره به شانزدهم اردیبهشت روز جهانی ماما این روز را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته بویژه در دانشگاه علوم پزشکی دزفول تبریک گفت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها