رفتن به بالا

پایگاه خبری دزآفاق/ اخبار سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
  • کد خبر : 8080
  • مشاهده : 8 بازدید
  • اخبار دزفول
  • چاپ خبر : تشکبل ۴۰۰ پرونده کارگری علیه مجتمع تجاری گلباران دزفول

  رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: ۴۰۰ پرونده کارگری علیه مجتمع تجاری گلباران به دلیل شکایت کارگران و پرداخت نشدن حقوق آنها تشکیل و احقاق حقوق این کارگران به طور جدی در حال پیگیری است.   به گزارش دزآفاق و به نقل از ایرنا علی فیروزکوهی روز چهارشنبه در دویست و […]

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: ۴۰۰ پرونده کارگری علیه مجتمع تجاری گلباران به دلیل شکایت کارگران و پرداخت نشدن حقوق آنها تشکیل و احقاق حقوق این کارگران به طور جدی در حال پیگیری است.

 

به گزارش دزآفاق و به نقل از ایرنا علی فیروزکوهی روز چهارشنبه در دویست و چهل و یکمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی این شورا، با تبریک هفته کارگر افزود: جامعه کارگری دزفول در سال گذشته با ۲ شوک مهم از جمله بلاتکلیفی و تاخیر چند ماهه در پرداخت حقوق کارگران گلباران و کارکنان بیمارستان نبوی مواجه بود.

 

وی بیان کرد: برای تعیین تکلیف و پرداخت حقوق حدود ۱۵۰ کارگر مجتمع تجاری گلباران دزفول، نشست‌های متعدد در کمیسیون کارگری و شورای تامین شهرستان برگزار شد ولی تا امروز این موضوع به طور رسمی حل نشده است.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول با قدردانی از صبوری کارگران مجتمع تجاری گلباران گفت: بسیاری از کارگران این مجتمع تجاری برای کمک به این مجتمع ماه‌ها در مقابل پرداخت نشدن حقوق خود صبر و تحمل کردند و در هیچ یک از تجمعات مالباختگان و سرمایه گذاران علیه این شرکت مشارکت نداشتند که مدیران گلباران باید ضمن قدردانی از داشتن چنین نیروهایی، حداکثر توان خود را برای پرداخت حقوق این کارگران در کوتاه ترین زمان ممکن را انجام دهند.

 

وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول با حداکثر توان از حقوق کارگران و کارکنان مجتمع تجاری گلباران دفاع می‌کند و برای شکایت ثبت شده کارگران این شرکت پرونده‌های متعدد تشکیل داده و در حال پیگری است تا حقوق این کارگران استیفا شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها