رفتن به بالا

پایگاه خبری دزآفاق/ اخبار سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر : 8038
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار دزفول
  • چاپ خبر : دانشگاه جندی شاپور میزبان سه هزار نفر از داوطلبان کنکور خواهد بود

به گزارش دزآفاق نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور، روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار می‌شود. محمود نیک منش، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خصوص این خبر افزود: آزمون سراسری ۱۴۰۳ روزهای پنج‌شنبه و جمعه […]

به گزارش دزآفاق نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور، روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار می‌شود.

محمود نیک منش، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خصوص این خبر افزود: آزمون سراسری ۱۴۰۳ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه صنعتی جندی شاپور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب در سطح شهرستان دزفول در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه صنعتی جندی شاپور میزبان سه هزار نفر از داوطلبان خواهد بود.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه با هم به رقابت می‌پردازند.

نیک منش با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو _ معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت می‌کنند که حاوی سوالات دروس ( هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود.

وی تصریح کرد: کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه (۲ اردیبهشت) از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته است. و نیز باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، فعال خواهد بود و داوطلبان شهرستان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول تاکید کرد: فرآیند آزمون در نوبت صبح از ساعت ۸ و در نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد که لازم است داوطلبان عزیز قبل از آن با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و . . ‌. در جلسه آزمون ممنوع است.

 

 

🔸نیک منش خاطر نشان کرد: همزمان با دانشگاه صنعتی جندی شاپور، کنکور سراسری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور و فنی حرفه‌ای دزفول نیز برگزار خواهد شد و کلیه تهمیدات لازم برای برگزاری مطلوب و هر چه بهتر آن با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، اورژانس و ادارات آب، گاز و برق صورت گرفته است تا داوطلبان با آرامش کامل در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها