رفتن به بالا

پایگاه خبری دزآفاق/ اخبار سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
  • کد خبر : 1972
  • مشاهده : 171 بازدید
  • اخبار دزفول
  • چاپ خبر : از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت دزفول تجلیل شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت دزفول پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در سالن موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد. به گزارش خبرنگار دزآفاق حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول درآیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن جلسات […]

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت دزفول پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در سالن موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دزآفاق حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول درآیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن جلسات موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد : هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ها، ایثار و از خودگذشتگی ها، پایداری ها و رشادت های ملتی است که یک تنه در مقابل تمام ابرقدرت ها ایستاد و رزمندگان فداکارش با دست خالی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک پاک وطن در دست دشمن بماند.

وی افزود : در دوران دفاع مقدس شهدا و رزمندگان با ریختن خون خود ، مقاومت و ایستادگیدر برابر دشمن که مورد حمایت تمام کشورهای استکابری بود موفق شدند دشمن را تا ابد مأیوس کنند لذا ایت دوران بسیار ارزشمند است.

امام جمعه دزفول با گرامبداشت هفته دفاع مقدسو گرامیداشت یاد و خاطره امام ، شهیدان، جانبازان، رزمندگان اسلام تصریح کرد : در این هفته برای ارج نهادن به مقام والای مادران، فرزندان و همسران شهیدان باید توجه شود چرا که که اگر نبودند و اگر صبر و استقامتشان نبود خون شهیدان به ثمر نمی رسید.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است اما تاریخ هرگز نقش مهم و ویژه و تاثیرگذار شهر مقاومت و پایداری، دزفول عزیز و رشید و نمونه را در این حماسه فراموش نخواهد کرد گفت : از همه نویسندگان توانمند و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس تقاضا میشود نسبت به ثبت و ضبط تاریخ ماندگار دفاع مقدس شهرقهرمان پرور دزفول اهتمام بیشتری کنند تا این آثارمکتوب درآینده راهنمای نسل جوان این مرزوبوم باشد.

علی فرهمندپور معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان دزفول نیز در این آیین در سخنانی گفت : امروز امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس هستیم.

وی افزود : در دوران دفاع مقدس دزفول بارها مورد حمله هوایی ، موشکی و خمپاره ای قرار گرفت اما هیچگاه شهر دزفول تسلیم دشمن نشد و حماسه مقاومت خلق شد.

فرماندار دزفول در ادامه با تجلیل از ایثارگران ، خانواده شهدا ، جانبازان و رزمندگان افزود : ایثار و از خودگذشتگی زنان و مردان در دوران دفاع مقدس میتواند الگویی برای کشورهای آزادیخواه و ضلم ستیز باشد و امروز کشورهای منطقه محور مقاومت را بر پایه همان ایثار و از خودگذشتگیهای دوران دفاع مقدس بنا نهاده اند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها